>> Thursday, January 06, 2005

The truth is out there.

Background music: X-file theme song

Slow slow aku bawak 'air kecik' dalam botol yang dah ditutup dengan tisu, kemudian aku beri kat clinic assistant.

"Err, urine test."
"OK."

Aku tunggu sambil membaca Cleo.

"Hartini!"

Gegegege.

"Hm... nampaknya memang ada infection skit. Urine u kotor."
"So, kena buat Pap Smear ke?"
"Takpe, kita tengok dulu macam mana. Kalau kena buat pon, kita tak buat Pap Smear tapi [nama procedure tu, doktor sebut aku buat-buat cam paham]"
"OK."
"So, i bagi u antibiotik dengan ubat lawaskan urine."

Eh, 'air kecik' pon boleh dilawaskan ke? Kan ke dah sedia cair hehehe.

So, pregnancy test aku macam mana pulak ye? Since sekarang aku dah ada peminat-peminat setia macam artis glamer (boleh muntah sekarang), so lagak aku pon mesti la cam artis.

Jawapan aku, no komen MUAHAHAHAHAH.

The truth is out there for you to prevail, and speculate :angkat kening:

p/s: patut la Ameer protes makan ubat, ubat cecair memang tak sedap rupanya uwek.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP