Encounter with B.

>> Friday, March 11, 2005

8.32 pagi
MyNews

Dekat rak nasi lemak
Aku: Fulamak, camne kau menten body ah? (Baca: Tak boroi mcm kebiasaan lelaki berkawin)
B: Eheh, itulah.. aku OK jek.
Aku: Oookaaayy jeeek.

Berjalan ke peti sejuk, amek air kotak.
B: Eh, Kent tak tido ke haa main game?
Erk, camne dia tau nih hehe.
Aku: Itulah, tadi pagi dia tido kol 4.15.
B: Pergh.. dia tak bekerja ke?

Berjalan ke cashier.
Aku: Keje aaaa.
B: Abis tu camne? Macam mana dia keje.
Aku: Hehe, entah. Dia Kluang Man kot.

Dalam barisan.
B: Ko tak marah ke? N tanya gak, ko tak kisah ke Kent asek main game je. Kalau N, membebel.
Aku: Hehe, ko tau le dia. Takde maknanya membebel.
B: Aku dah agak dah Kent tu HAHAHA.
Aku: Takpela, terima saja dia seadanya. (Baca: Ayat cover line)
B: Bagus bagus. Tapi, dia kalau jaga baby OK kan? Tu ari tengah main, dia kata kejap2, nak jaga ke hapa.
Aku: Oh, itu hahahaha. Aku protes, aku nak buat keje aku. (Baca: Abeskan buku Meg Cabot)

Sampai giliran B.
Aku: Ko pon main gak ke?
B: Aku main jugak. Tapi takde la sepower Kent. Sampai malam macam tu. (Correction bang, sampai pagi lerr)
Aku: Hehe.
B: Eh, OK ah. Aku pegi dulu.
Aku: OK.

See? Even his friends are puzzled with his excessive obsession to Sojourn.

Note: N wife B.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP