The package of gift.

>> Tuesday, October 18, 2005

Hippie yay!

Mat Tabligh yang mula-mula nampak bungkusan itu. Mujur ada "The Invader" di rumah untuk menerimanya, kalau tidak payah juga nak mengambil daripada posto.

"Huh? Apa bende tu?"
"Yay! Tentu dari peminat saya."
"Peminat?"
"Ahem, mestilah. Gua pemblogger terkemuka, ramai peminat."
"Hek eleh. Peminat wa lagi ramai. Awek-awek cun pulak tu. Tak payah blog pon."

@#$%^&!

"Cepatlah bukak!" Gesaku. (Cewah, macam ayat dalam cerpen)

"HUIYOO."

Memang huiyoo. Sangka saya benda-benda biasa saja bak kata penghantar. Tapi rupa-rupanya, agak luar biasa. Bertambah la nampaknya koleksi baju berjenama anak-anak saya.

Adik Zahra dapat 2-piece suit warna oren yang sangat comel, jenama Peter Rabbit. Abangnya pon dapat sedondon warna oren juga, tapi jenama Paddington Bear. Pergh, orang yang hensem itu tentu bertambah hensem di pagi raya. Ini baju pertama berwarna oren dalam wardrobe anak-anak saya hehe.

Sahur tadi Mat Tabligh tanya, tanak baju raya ke ni? Saya jawab, tanak.. sebab tahun ini beraya di Johor, mereka tak nampak lagi baju raya saya tahun lepas kehkehkeh jadi boleh dipakai sekali lagi. Fikir-fikir balik, saya pon nak baju raya kaler oren juga!!!!

Thank you, Babyhaziq!

:masih tersengih sejak petang semalam:

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP