The eye.

>> Monday, November 28, 2005

[1]Sepetang bersama 3 gadis Pakistani di Masjid Sri Petaling.

Gadis A: Sapa nama?
Aku: Fatimah Azzahra.
Gadis A: Darah campur?
Aku: Tak. We're both Malays.
Gadis A: Oh?!
Gadis B: Kerana mata dia sangat cantik.

Adik mereka yang seorang lagi tak kata apa. Ini mesti kes tak berapa fasih berbahasa melayu hehe. Even yang kakak pon translate mixed blood to darah campur. Nasib baik aku berjaya mengontrol ketawa.

Anyway, isi penting post aku hari ini ialah bukan aku yang perasan sorang-sorang. Orang lain pon kata mata Zahra cantik :P

Masa aku report hal kejadian kepada Mat Tabligh, at first dia ingat awek2 pakistan tu tanya aku ke yang mixed blood and mata aku yang lawa, ahem. Sebab dia tak nampak pon mata Zahra tu cun even though dia dah belek2 banyak kali. Mungkin mata aku kot lagi lawa di mata dia, ahem lagi.

Mixed blood ke hapa aku ni kalo dah muka jawa hohohoho.

[2]I truly love the meeting with Ahmad's ITTM friends yesterday.

I dunno why, but I just love it.

Maybe the fact that he's happy makes me happy.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP