Siapa Mahu Counter Compass?

>> Monday, November 08, 2010

Aduh pening kepala fikir hal pindah rumah. Banyak betul barang! Bagaimana keluarga sekecil dua orang dewasa, dua orang kanak-kanak dan seorang bayi boleh ada barang sebanyak ini?

Sementara itu, sentiasalah intai-intai blog Tinidewi Si Suri yang sana sini berceloteh HAHA. Mana-mana barang baru atau preloved item yang tidak perlu dibawa ke rumah baru, akan saya war-warkan di sini atau Facebook. Sudilah kiranya pembaca budiman menerima barang itu ke dalam rumah kamu pula hehehe.

Saya fikir saya ada sepuluh counter compass. Percuma! Sila tinggalkan message jika kamu mahukannya. Cuma, maaflah sebab saya terpaksa minta RM1 untuk urusan penghantaran. Poketku sedang sepi ngeeee....


Fungsinya? Aik... jotos kepala kalau tak tahu ^V^

7 comments:

Lynn 5:28 pm  

question: how come u got until 10? haha.

NAK SATU! Hehe

tinidewi 8:00 pm  

lynn, dah memang letak satu dlm ur parcel :-)

Ummu Auni 8:43 pm  

kak tini, aku nak! simpan untuk aku..nanti aku singgah rumah kau...nyehehe

adakah 10 counter compass bermakna amalan ibadah di rumah korang 10 kali ganda? weee

tinidewi 9:12 pm  

aini: nak kalu, aku masukkan dalam beg buku2 ko ni ha... aku dah packing :-)

Ummu Auni 2:53 pm  

tq dear...ni aku ada dapat satu ertikel best tentang 10 hari pertama bulan zulhijjah. later aku forward kat ko dgn lynn ek

Lynn 5:49 pm  

thanks Aini! thanks Kak Tini!

Milky Way 1:22 pm  

pindah lagi tini? where to? shah alam?

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP