Nenek Tim Mengerjakan Umrah.

>> Tuesday, May 31, 2011

Hujung minggu lepas, kami pulang ke Johor untuk menghantar Nenek Tim berlepas mengerjakan umrah bersama Long. Semua ada kecuali keluarga Abang Farid yang kini berada di Manila.

Gambar beramai-ramai wajib ada.


"Long, nanti kau yang jaga Mak, bukan Mak jaga kau!" pesan Abang Ali dengan kejam. Long menyahut, "Macam yang dalam gambar ini!" lalu bergaya di hadapan kamera.


Apa pun, kamu nampak beg tangan ibu saya? Meraung saya dibuatnya. Beg Burberry, dik. Untuk dibawa ke masjid katanya. Diisi telekung, al-Quran, cermin mata dan lain-lain keperluan di masjid. Hadiah daripada Abang Farid sempena Hari Ibu. Aduh, kalau untuk saya gayakan ke majlis glamor, barulah kena! :meraung lagi:

5 comments:

Cikrosecute 2:34 pm  

Cantik beg tu....hehehe

Ummu Auni 2:40 pm  

asyik mahsyuk baca entri ni. sekali eh? cerita beg?

aida 2:51 pm  

tak tahan beg tu... nak bawak pi mekah... aduh makcik, kelasss

Lynn 5:41 pm  

kelas makcik!

tinidewi 8:55 am  

cik rose cute: masa dpt beg ni from manila, masih bau kedai tuuu...

ummu auni: aik, kan dah lama aku menulis mcm ni. memang stail selalu twist kat hujung hehehe.

aida: aku geram hoccay masa memula dpt. rasa macam nak kidnap je untuk diri sendiri. keji buat mcm tu kat Mak :-p

lynn: kelas Mak aku!

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP