>> Thursday, November 11, 2004

Saya rasa sungguh bahagia di rumah nenek. Rumah nenek besar, macam rumah saya darab lima. Mungkin lebih. Seronok main di rumah nenek, boleh lari sana sini, tak macam kat rumah saya yang sempit. Di rumah nenek juga ada banyak permainan, seperti kereta hijau, kereta putih, bas merah, keretapi dan banyak lagi. Kesemuanya Abang Udin yang punya. Baik betul Abang Udin. Abang Udin tak marah saya bermain dengan permainan dia. Saya suka Abang Udin.

Hari ini saya nak balik Kuala Lumpur. Huhuhu sedihnya nak tinggalkan nenek.

Selamat tinggal nenek! Selamat tinggal Benut! Selamat tinggal mainan!

Selamat Hari Raya, daripada Ameer Abdur Rasyid.

p/s: Balik nanti nak paksa Mama belikan mainan macam Abang Udin :tanduk:

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP