>> Friday, December 03, 2004

Tribute to Rosalinda

Rambut dia serabai. Baju tak bergosok. Bila nampak aku, muka dia jadi macam muka budak yang pecahkan pasu kesayangan mak dia dan sorokkan serpihan yang pecah supaya mak tak nampak. Muka bersalah sebab hari tu aku minta info untuk buat pricing, dia lupa nak kasi.

Dia tegur aku, "Hai." Aku tanya,"Kenapa rambut serabai?" Dia gosok rambut dia, "Itulah."

Ina, itu playboy kau. Mungkin hari ini dia bangun lambat. Sebab tu nampak tak terurus.

Atau, dia dah takde alasan nak hensem sebab kau takde?

Haji Bad aku, macam biasa, matanya yang menusuk menggegar jiwa remaja. Nasib baik aku bukan remaja, kalau tak mesti aku tergila-gilakan dia. Macam Ina dulu. Teruja bila playboy lalu di tempat kami.

HOI?!

Sapa pulak Haji Bad? Macam2 la kau nih.. Andrew la, Mr. Costing la, sekarang Haji Bad pulak?

Hehehe.. itu satu lagi santapan mata aku di opis. Bertukar pula kepada dia, sebab sejak balik bercuti raya, aku tak jumpa Mr. Costing yang cute tu lagi. Seperti namanya, Haji Bad memang nampak macam orang yang Islamisasi. Sentiasa kemas dan tenang. Hidungnya mancung seperti Ahmad. Nampak macam skema, tapi kelakar sebenarnya. Dia pernah kata, kepala otak dia rasa nak pecah sebab opis kami terlalu senyap hahahaha.

Mampos aku kalau Ahmad baca ni :P

Takpe, dia kan tau aku ni chaotic mama :D

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP