Money, easy come easy go!

>> Friday, May 27, 2005

So?

Habis dah duit bonus korang? hehehe. Lagi-lagi banyak betol sales hujung bulan 5 nih. Mcm tau2 plak retailers ni ek?

As for me, 75% of the bonus dah masuk dalam tabung2 yg berkenaan atas sebab-sebab security. Kalau banyak duit dlm akaun expense, cepat la abesnya. 20% dimasukkan dalam akaun Tabung Haji suami.. aa, pelik? Apsal bonus aku masuk dalam akaun dia ek? Erm, entah la.. aku baik hati kot kuikuikui. Lagipon, kan aku selalu pao duit dia kalo sengkek (atau sengaja mengepao sebab duit sendiri guna buat beli bende luxury yg tak tersenarai dlm budget bulanan hehe). So, kiranya nak membayar balik ler :grin: 45% lagi dimasukkan dalam tabung mak aku, untuk sofa baru hok diimpi2kan selama hidup dia untuk raya akan datang. Selebihnya baru masuk tabung aku.

Lebihan 25% masih ada lagi di dalam akaun expenses. Bukannya aku nak belanjakan semua, but just in case ada barang2 yang perlu dibeli :uhuk:

Lagipon, duit hok dale akaun expense tu ler yg aku nak guna utk belanja Gang of Four next Friday :wink:

Err... alamak aku terlupa! Perlu simpan lagi untuk majlis cukur jambul & juga Akikah adik yang bakal lahir.

That slashes out new gold ring for me. Damn! Dah la Habibs tengah sales :gigit jari:

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP