Frozen EBM Stock.

>> Monday, November 16, 2009

Ini adalah trofi bagi seorang ibu yang menyusukan. Wajib bagi mereka meletakkan gambar stok perahan susu ibu beku mereka di dalam blog sekurang-kurangnya sekali seumur hidup :-)


Ini pula bayi yang mungkin berkata,"Mama, di mana susu saya?"


Ini pula kanak-kanak yang meninggalkan ibu dan adik mereka di rumah pada Sabtu lepas kerana menghadiri majlis konvokesyen di Allson Klana, Seremban . Dua-dua monyok dipaksa mandi, gosok gigi, pakai baju, sikat rambut dan bergaya di hadapan kamera di awal pagi.


Mama akan merinduimu sayang sepanjang masa mama di pejabat.

8 comments:

Izham Miyake 11:30 am  

banyak giler ok?

tinidewi 11:40 am  

apa yang banyak giler? stok susu tu ker? standard la tu beb. geng2 ibu yang lain lagi banyak hoccay... ada yang siap berangan nak beli freezer khas untuk susu beku lagi :-p

aida 8:16 pm  

k tini, camne susu ko byk? Bg tip cket, sbb skrg aku totally pump since fateh masuk wad

Lynn 8:26 pm  

gambar wajib ibu-ibu yg breastfeed hehe

tinidewi 9:20 am  

da, entah la aku pon musykil mcm mana boleh banyak. dah la si maryam tu kureng minum. maybe asbab injection yg dr.marsita bagi aku tu kot. dari segi pemakanan, aku takde makan apa-apa yang spesel. usually aku bedal nasi dengan sardin jek. maybe jamu ambar kenanga pon boleh jadi jugak.

tinidewi 9:21 am  

lynn, mestilah. aku kan easily peer pressured hoho.

Milky Way 9:42 pm  

susu byk? kilangnya gede maaaa hihihih

tinidewi 7:52 am  

tak guna ko leila :-p aku tau la ko jeles.

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP