Jualan Hari Raya Qorban.

>> Saturday, November 21, 2009

Pengumuman Penting
WAJIB BACA ^_^



Pretty Modesty akan mengadakan jualan di Tingkat LG1 Menara TM (di hadapan Bank Islam) pada 23 - 24 November 2009 (Isnin & Selasa depan) sempena Hari Raya Qorban.

Barang yang bakal diperdagangkan termasuk tshirt muslimah bermotif batik kontemporari, tudung trend terkini, dan blouse mix-and-match.


Tudung pusing mudah dipakai RM10 & Tudung kain kapas RM8 sahaja!


Tudung material tshirt yang selesa hanya RM10 & Selendang Yuna hanya RM10!


Tshirt muslimah batik dan blouse mix-and-match.

Datanglah ke booth Pretty Modesty dan beritahu tinidewi kata kunci ini:

Saya suka Pretty Modesty.

dan dapatkan hadiah istimewa untuk 10 pembaca pertama yang bertuah.

Ajaklah kawan datang beramai-ramai dan gempakkan suasana!

6 comments:

aida 9:36 pm  

aku sebut sini boleh? sebab tak dpt jejak tanah lagi.. heheheh

saya suka pretty modesty

tinidewi 9:14 am  

tak aci aaaa hehe.

aida 5:02 pm  

alaaaa... tudung yuna simpan kat aku kkk.. hehehhe

tini s'wak 10:47 am  

aku sebut kat sini je gak bleh? aci dak? nanti aku turun lunch hour claim hadiah ehehehehe

saya suka pretty modesty

tinidewi 10:04 am  

tak turun pon tini?

cotton 4:21 pm  

kalo nak beli selendang via on9 leh x?

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP