Accesories For My Daily Secret Project.

>> Sunday, December 06, 2009

Ha kalau nak tau, inilah beg khusus untuk projek mengepam. Besar kan?


Kadang-kadang tu malu juga. Lebih-lebih lagi kalau masuk lif yang hampir penuh. Orang tengok pelik je. Dengan beg laptop yang kembung dipenuhi dokumen dan beg sebesar gabak di bahu, banyak betul ruang hanya untuk saya. Ditambah lagi dengan saiz badan yang ala ala sumolah tu hehe...

Tapi aiman tak kisah. Sebabnya, haaa tengok la ni.


Macam-macam boleh masuk kan? Kadang-kadang tu, siap simpan bekal air lagi. Sejuknya nikmat sekali ^_^

Mulanya menyesal juga beli Coleman sebab besar sangat. Tapi bila masuk kerja, baru tahu memang betul keputusan beli Coleman. Sebab banyak sangat meeting dan kerja di luar. Jadi tak boleh bergantung sepenuhnya pada peti sejuk di pejabat. Insya Allah Coleman mampu tahan sejuk sepanjang waktu bekerja. Rasanya kalau 24 jam pon masih sejuk lagi. Cuma pastikan penutupnya sentiasa rapat.

Untuk tambah power, 3 reusable ice pack digunakan. Saya mencadangkan anda gunakan reusable ice pack sebab lebih menjimatkan dan tahan lama. Ice pack saya ni telah dibeli 4 tahun yang lalu. Sempat juga Aida guna untuk projeknya yang terdahulu. Rasanya harganya pun takde la semahal mana. Memang berbaloi kalau beli. Kalau pakai ice biasa, yang malasnya apabila ia mencair. Habis basah beg saya yang glamer ni hehe.

Kos:
Coleman [beli di Carrefour Midvalley] = RM70
Beg [juga beli di Carrefour Midvalley] = RM40
Reusable ice pack = Sudah tak ingat harganya

Untuk yang baru nak berkecimpung dalam hal pam mengepam atau yang belum sediakan accesories atau dah ada accesories tapi saja teruja nak beli lain, buat pengetahuan, Coleman dan reusable ice pack boleh dicari di bahagian barang-barang camping.

Nantikan gambar breastpump pula nanti! ^_^

2 comments:

aida 1:32 pm  

yang tak tahan, hang beli beg rm 40 tu.. huhuh, nak trendy walaupun bawa susu, huhu

tinidewi 2:35 pm  

kuikuikui mestilah beb. hari ni pun ada org puji beg aku yg cun tu ^_^

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP