Kenapa Saya Baca Casa Arina?

>> Monday, June 21, 2010

OK kita tinggalkan cerita penterjemahan buat seketika untuk memberi laluan kepada peraduan "Kenapa Saya Baca Casa Arina?"

Jawapan saya:

Saya baca Casa Arina kerana apabila saya lapar, saya mesti teringatkan gambar makanan yang sedap-sedap di dalam Casa Arina. Kaedahnya, Perut Lapar, Ingat Casa Arina. Sementara belum Ramadhan, bolehlah. Masuk Ramadhan nanti, memang cari nahas. KNV, nanti jangan nak menggatal letak gambar makanan sahur dan berbuka tau! Meleleh air liur :-p


Yay! Bila hadiah nak sampai?

3 comments:

aida 6:54 pm  

aku rasa aku layak ke masuk contest tu? heheheh.. tgk aini ngan ko dok tulis entry nie

tinidewi 8:06 am  

layak kot. ko lagilah senegara dgn dia hehehe.

knv 5:07 pm  

hahahah!

mekasihhh.. mekasihhh... tetiba ai rasa sungguh fofularrrrr gituk!

hahahha...

okeh doa2 la terpilih yea.. hahaha chehhh! cam nak menang rumah sebijik! :P

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP