Surat Terbuka Untuk Nick.

>> Sunday, September 05, 2010

Nick, kamu sungguh cantik. Tak berkelip mata saya tengok kamu. Paling saya suka, tahi lalat kamu yang bersusun-susun di tepi pipi. Kalau kamu perempuan, mesti kamu menjadi pujaan ramai jejaka, seperti Taylor Swift.

Dan,

Walaupun suara kamu sengau, saya suka sebab mata kamu mengecil dan ada kedut-kedut di hujung mata ketika kamu menyanyi sambil bermain gitar :-p

9 comments:

Lynn 10:03 pm  

sahlah anda baru layan Disney Channel sebentar tadi hahaha

aida 10:03 pm  

hai kak, minat nick jonas plak ke

tinidewi 10:06 pm  

lynn: memang tunggu OK camp rock 2 haha.

aida: dah lama minat, cuma diam-diam je :-p

demi lovato kurus weh! berapa kg dia dpt turunkan badan since camp rock 1.

Lynn 10:21 pm  

tadi masa tunjuk Camp Rock 2, aku layan Oprah. her guests tonight were Robert Pattinson, Kristen Stewart and Taylor Lautner. Wooohoooo

aida 10:53 pm  

ya lynn go moon eye over twilight

Ummu Auni Afif 8:02 am  

isk isk..orang bulan ramadhan ni imarahkan ramadhan :P. aku rasa tak terkejar nak khatam quran, huwa

ahmadini 9:03 am  

hancusss... hehe

knv 10:54 pm  

selamat hari raya tini. minta maaf atas segala keterlanjuran semasa berblogging. :D

Nida 1:13 am  

k.ida pun kalau senyum lebar, mata akan mengecil, n kedut2 di tepi mata pun akan menimbulkan diri..x nak minat kiter jugak ker? tiehee..

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP