Jangan Ada Kekasih Gelap.

>> Thursday, March 10, 2011

I’m not sure what the public thinks of me. But I think I did the right thing. I have no regret in pursuing the case. Everybody needs to know the truth. Darren’s wife needs to know the truth. She deserves to know what her husband was up to. I was not trying to ruin their marriage. Whether or not their marriage (survives the scandal), it is for them to work it out.

It was just like when they found out about my affair (with Serena, a GRO in China). I admitted to Daphne, I said sorry to her and I put everything behind me and tried to make my marriage work. I resigned from my job in China and returned to Malaysia. But by then, she had found someone else.

Full article can be read here.

Real life drama. Beginilah kalau masing-masing berdendam dan mahu membalas dendam. Isteri balas dendam kerana suami ada hubungan lain, suami pula balas dendam kerana isteri mengandungkan anak orang lain setelah hubungan suami tadi terkantoi. Apa pun, tetap lelaki juga yang untung. Menang saman lagi.

Oleh itu, para isteri di luar sana, berhemahlah dalam menangani masalah suami main kayu tiga. Jangan ikut resmi Inggeris, if you can't beat them, join them. Sebaliknya ikutlah nasihat datuk nenek kita, menarik rambut dalam tepung, rambutnya dapat, tepung tak selerak.

Lainlah kalau kamu hot macam Daphne. Berkahwin dengan Businessman Kaya #1, ada hubungan dengan Businessman Kaya #2, berkahwin semula dengan Businessman Kaya #3. Heh sekadar bergurau. Jangan marah, ya Daphne ^V^

4 comments:

Ummu Auni 11:39 am  

aku suka perenggan akhir..hahaha

Milky Way 11:41 am  

mmg she pandai...smua big fish

aida 4:55 pm  

aku kasihan kat isobel sebenarnya... sobsobbb

tinidewi 8:49 am  

ummu auni: kaaaannn?

leila: ^V^

aida: mesti dia keliru besar nanti.

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP