Saya Pemandu Berhemah.

>> Wednesday, May 18, 2011

"ARGGGGGHHHH!"
"NOOOOOOOOOO!"
"Mama, you're too fast!"
"Jangan, jangan langgar!"
"Mama, saya tidak mahu mati!"

Terlampau. Sungguh terlampau. Mat Jawa cakap, over the top. Kenyataan anak-anak saya itu sungguh tidak masuk akal. Asal saya yang memandu, mesti mereka begitu. Takut mati, katanya :-p

"Mana ada laju? 60 km/j pun tidak sampai!"
"Ya, Mama laju. Saya takut."
"Bukankah Abah bawa laju juga?"
"Mama lagi laju!"

Delusional agaknya kamu berdua.

4 comments:

aida 3:04 pm  

argh aku malas nak masuk giveaway kau, asyik tak menang je <-kenyataan tiada kaitan dengan pemanduanmu :P

tinidewi 3:06 pm  

hehehe nak buat mcm mana. aku pun harap ko yang dapat, tapi dah nombor tak naik. aku kan telus, jujur dan amanah! hoho.

ahmadini 10:47 am  

abah bawak laju tapi dengan teknik yg betul dan pada tempatnya... itu saja bezanya... its take time and experience to be like me who started driving since 13 years old ....bwahahahah angkuhnya.

Ummu Auni 2:24 pm  

baru nak cakap. sekali mat tabligh dah sound. agaknya kita ni dangerous driving kut :P

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP