Jalan-jalan Shah Alam.

>> Thursday, June 16, 2011

Sudah beberapa hari saya dok intai-intai Jalan Suasa 7/1. Setiap hari, jalan pintas daripada rumah ke sekolah agama Ameer memang akan melalui banglo yang besar-besar. Mula-mula jumpa Jalan Firus 7/7. Kemudian, Jalan Akik 7/3. Selepas itu, sudah membelok ke Seksyen 3 untuk ke sekolah agama.

Tapi, di mana ya Jalan Suasa 7/1? Nak juga saya lihat rumah jiranku yang landskapnya saja berharga RM2 juta, yang sedang hangat dibincangkan di mahkamah :-)

Mungkin di atas bukit nun sebab jalan yang saya lalu masih di kaki bukit.

9 comments:

knv 5:07 pm  

dia masuk dalam sikit. hahahahha baru last week dok nyibuk pi rumah tu. no. 8 and 10 ye tuan tuan dan puan puan. tapi tak nampak pebende pungg..

almaklumlah. pagar pun dah 3-4 meter. patutla depa amik gambau dari helikopter hahahha!

Mynie 5:12 pm  

patutlah pagar 3-4 meter, ramai org nak dtg tengok-tengok hahaha ;p

tinidewi 6:58 pm  

knv: ehem ehem. pegi situ nyambil site visit banglomu ye kak non? waaaahhh 3-4 m tu meaning, tinggi pagar kah? tsk tsk.

mynie: yela, semua pakat nyesal tak belajar jadi doktor gigi. kalu tak, boleh gak merasa banglo RM6.5 juta [tapi beli RM3 juta je hehe]

aida 8:03 pm  

Oh aku yang naif ni tatau citer

tinidewi 8:51 pm  

aida: bukan naif tapi tak baca suratkhabar :-p tiap-tiap hari ada. and by saying suratkhabar, i meant thestar, bukan harakah.

knv 8:19 am  

ish tak koser ehh buat bengelow situ. horror la tempat dia. memang kawasan2 pioneer shah alam zaman tondan dulu tuh. penuh semak samun.

aah kami sampai depan umah terus nampak pagar kayu tinggi tu. memang tak nampak apa la kan.

nanti nak suruh budak2 berazam untuk jadi dentist. juta2 cash woh!

Cik Rose Cute 8:20 am  

Sama ler..tak tahu cerita ni...betul ke landskap rm 2 juta...kayoooooo

Cik Rose Cute 8:20 am  

singgah sini

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

tinidewi 11:33 am  

knv: bukan setakat dentist weh, lansdscaper pun! takat tingkatan 3 you, pakcik lanscaper tu, tapi dpt projek 2 juta, pakcik kayooo, kayooo!

cik rose cute: menurut kata pakcik landscaper tu, begitulah regenya. tapi, takde resit. aik, camno 2 juta punya purchase takde resit?

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP