>> Monday, May 10, 2004

Happy Birthday, Mak!

Hari ni aku ponteng kerja. Alasannya, aku & Ameer kurang sihat hehe. Tapi memang betul pon kami kurang sihat. Badan Ameer cam suam2 kuku sebab semalam dah pakaikan coolfever kat kepala & hidung dia asek berhingus. Aku pon sakit lebih kurang la macam Ameer. Like mother like son gitu.

The last weekend, kami balik kampung Johor. Kami means aku & Ameer. Paknya kami tinggalkan di KL muahahahaha. Kami tumpang kereta Ayid. Best woo naik stream, ayid bawak kete laju pon tak terasa cam terbang.

Kenapa balik kampong? Mak aku jadi mama melampau, dah tua2 pon demand birthday celebration :lol: Tapi memang best, siap ada sate yum yum, mihun goreng, kek & manisan, buah2an & macam2 lagi la. Kenyang perot aku sampai ke pagi nih.

Abang Long aku kata, "Bagus juga mak buat macam ni. Dah lama long tak makan sate." Ceh, apa punya statement daa abang aku nih. Kata laa bagus sebab dah lama tak berkumpul satu keluarga ke hapa, ini pasal makanan yg disebutnya. Yelah, orang kat Iraq, Afrika sana, tak dapat makan sedap2 macam gini. Ooohh... ok, boleh diterima ayat Long.

Ini dia senarai hadiah yang mak aku terima semalam:
1. Walkman - mak aku melampau demand benda nih from Ayid :lol:
2. Pokok orkid - Kak Azi, wife Long, belikan untuk mak kat Orkid Valley di Skudai. Mak aku memang minat betul bercucuk tanam bunga-bungaan ni.
3. Facial cleanser & day cream from The Natural Source untuk kulit mak yang banyak freckles - ni akulah yang kasi hehehe. (Nek, apa tu nek? Ni nenek nak jadi muda balik muahahaha)
4. Ali sponsor makanan.
5. Ni hadiah paling mahal, Abang Aziz sponsor baki pembayaran pembinaan rumah mak.

Adik aku, adha dot? Mamat tu mana ada duit muahahahahaha.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP