>> Thursday, May 27, 2004

Shriek at Shrek 2.

ooo so, Ina too have watched Shrek 2, in the cinema, with better audio and visual, in her attempts to jeer at me, as a response to my jeering yesterday.

Nyeh nyeh, but girl, read my lips, I watched it with my LOVED one, i repeat, my LOVED one, the dear husband and my lovable baby. And you?

Oh you poor little thing, I'm so, so sorry your lovey dovey boyfriend is somewhere in the far, far east country, which perhaps at GMT00 or GMT18, opps, that's Fiji Island I think, sorry sorry for mixing it up, ssyy ssyy don't cry my friend, you know we all love you :buat muka artificial muahahahaha:

Don't cry for me, Rosalina.

p/s: kau dah immune kan? ke HA? HA?

xoxoxo

OK, so aku kejam muehehehe sorry Ina, just wanna spices up the life yang boring kat office ni. Macam mana la anakku yang hensem [brag] tu tak bertambah nakal, dah maknya pon berperangai kejam macam ni muehehehehe.

Dua tiga hari ni Ameer dah mula tunjuk potensi kenakalan dia. Mula-mula dia tayang muka depan tv when we were trying to watch Shrek 2 and kept on blabblering. Agak-agaknya dia ingat orang dok khusyuk tengok tv tu sebab nak tengok aksi-aksi baby dia.. sorry la Ameer, mama tengok aksi kucing Puss in Boots la :P

Then at nights, dia refuse to sleep to practice lifting his butt up and down, and dok mengengsot sana sini. And blab, blab, blab. Imagine la pukul 1 pagi tak tido2 lagi. And he woke Ahmad up at 4.30 a.m. and Ahmad has to entertain him. Sekejap je laa.. pas tu abah tido balik, ceh!

Actually mama pon sama juga, letih laaa nak layan Ameer nih, dok membebel je. Baik tido muehehehehehe.

hhmm, aku masa mengandung dulu kuat membebel ke ha?

Then dia dah mula kacau masa Mama solat. Selalu kalau kita solat, dia akan duduk tepi tilam and wait. Lepas Mama bagi salam, dia akan ketawa terkekek-kekek. Dua hari lepas, dah pandai nak tarik-tarik sejadah and tarik kain telekong, ggrr. Jelaslah aku ni solat tak khusyuk muahahaha boleh tau Ameer buat apa.

err, aku macam nampak kening Amad berkerut nak bercantum dah, lariiiiiiii.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP