>> Tuesday, September 14, 2004

Rasa macam nak hantuk kepala kat dinding, bila tengok gambar-gambar Aini sekeluarga untuk aku hantar cuci hari ni. Kami pakat masuk dalam satu removable disk untuk jimat kos tehehe. Standard aaa orang social science ni memang berkira duit :p

Anyway, berbalik kepada hal gambar-gambar tadi, speechless sungguh tengok ke"fine"an gambar yang diambil. Tiba-tiba rasa macam nak mengorat Pakcik Mat. Pakai camera brand apa ye pakcik?

Rasa-rasanya pakai Olympus kan? Camni kalau aku dah kaya nanti, nak beli yang brand Olympus la. Sebab aku tengok Edri Nippong, kawan lama di STF dulu, pon pakai Olympus juga dan memang fine sungguh gambar-gambar yang ditepek di blognya.

Even banding dengan kamera Sony aku yang dah dicopet orang tu, fine sangat-sangat gambar yang diambil dengan kamera Olympus. Kamera baru aku takyah cakap la kan, cikai giler muakakaka.

Ke aku yang tak reti ambik gambar? Hahaha.

On another unrelated issue, aku nengok Abang Usop lagi tere berposing daripada wife dia. Bermacam-macam gaya. Hehehe ampun Aini :D

Ala Aini, aku tengok sekejap je. Series tak tipu. Tak berani nak tengok lama-lama. Comel sangat hasben ko :p

p/s: If you guys wondering what am I doing staying up at 3 in the morning, aku bangun buat Solat Tahajjud HAHAHAHAHA. Ye lah tu :p

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP