Masih Tertangguh.

>> Friday, August 28, 2009

Setiap kali bersua muka, lidahku jadi kelu. Peluang sentiasa ada. Dia memanggilku ke biliknya, atau dia sendiri datang ke tempatku. Tapi mulutku terkunci kaku. Hanya mampu berbicara tentang kerja.

Apalah yang susah sangat.

Puan, saya tidak akan kembali ke pejabat ini selepas cuti bersalin. Rumah akan menjadi pejabat baru saya.

OK terlalu skema. Bila masa pula aku bercakap seperti ini HAHA.

Bos, I nak bagitau you, lepas ni you kena buat sendiri kerja-kerja ni tau. I tanak kerja sini lagi dah. Dah letih la. Duduk rumah lagi best.

Terlalu ganas?

I'm sorry, I know I should have told you earlier, but I just don't have the strength to do so, and time is running out for you and me because I'll be on maternity leave in about a month and the product I am supposed to be developing doesn't look like it has any development so far, so it isn't fair for you if I were to keep this from you any further and drop the bomb - you may get heart attack by then- when the time comes.

So boss, I'm resigning. I'm not coming back.


Hmm. Konon nak cakap selasa depan. Entah-entah aku cakap dalam hati je la :-(

9 comments:

Lynn 11:52 pm  

cakap je la cepat. kan kena bagi 3 months' notice :D

all the best!

Nida 10:31 pm  

hmmmm...all the best!

Ummu Auni 3:03 pm  

adui aku pun terkedu bila baca. mesti rasa serba salah

aida 4:22 pm  

takper, kalau lagi delay lagi ler lambat nak cakap

tinidewi 8:53 pm  

OK dah cakap! esok nak submit borang VSS pulak kat GM....

ShaFiAti 1:39 pm  

cam kejap je aku rase tini..ko dah nak bersalin yer..all the best k...dah scan ke? baby aper? aku tak jumpe ko dah lame la sejak ko preggie ni..hehehehe...

lagi cepat ckp lagi bagus....at least boss ko dah ready yg dia akan kehilangan org yg disayanginyer...kuatkan hati mu yer...:)

aida 7:50 am  

congrats kak tini congrats!

Yuzie Amir 9:59 am  

nak vss??waah bestnya dok umah ngadap anak2...tahniah kerana tercapai impian.

tinidewi 4:34 pm  

sue,
orang yg disayanginya? teeheehee no comment :-p

aida,
power kan aku?

yuzie,
entah dapat entah tidak VSS tu. tapi kalau tak dpt pon, mek akan resign jugak :-)

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP