Crocs.

>> Saturday, October 10, 2009

Psst.... sapa nak order kasut crocs, boleh inform saya ye? SIL ada di Manila, kasut crocs murah banget katanya di sana. Ori OK? Caranya, you all google google dulu kasut crocs mana yang berkenan, lepas tu tepek gambar kasut tu and email saya at hartinidewi@hotmail.com. Bagi detail information such as warna apa, saiz apa dsb. Tapi tiada pengembalian barang dagangan OK? So specs yg you all bagi tu kena betul. Aci?

Tentang harga, at the moment saya pon tatau harganya berapa. SIL pon tak cakap dgn jelas hari tu. Maybe depending pada model kasut kot?

Cumanya you all kena tunggu lama skit la sebab my bro and family balik 17 Disember nanti.

Psstt Aini, aku berkenan kasut ko. Aku beli yang sama aci? Nyehe.

8 comments:

aida 8:49 am  

aku pun beli yang sama.. siap suruh aini tukar kasut lain, akakaka

Ummu Auni 3:09 pm  

wah wah wah...
nanti namanya geng of 3 la pula
lynn beli kasut lain, haha

Najah Farahin 11:45 pm  

nak pesan jugak leh tak? tapi seumur idup tak pernah pakai kasut crocs. best tak? hehe. so far ada kasut clark jer, tu pun adik kat UK bg adiah.
sian kan...
uhuk!
nanti nak google, pastu bgtau ukuran kaki dlm cm boleh ker? sebab tatau pakai saiz apa.hehehehe
-kaknajah-

tinidewi 9:38 am  

ukuran kaki dlm cm? tak pernah dibuat org lagi kak! hahaha. but can try la tanya my SIL.

ahmadini 2:32 pm  

gua nak jugak! b1n1 sponsor boleh?

tinidewi 2:44 pm  

err. beli crocs tipu je la. kat carrefour banyak jual. yang tu confirm gua boleh sponsor.

ahmadini 4:56 pm  

budak2 bujang kat ofis ni semua tibai pakai crocs... mana la diorang ni dapat duit banyak....isk isk isk

Hartini 8:50 pm  

dah nama pon bujang. duit gaji diorang untuk diri sendiri je la.

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP