I Know What You Did Last Confinement.

>> Tuesday, October 13, 2009

Aini bertanya,"So, apa kau buat kat rumah?"

Aida tolong jawab bagi pihak,"Tengok CSI, Amazing Race....."

Oh sebenarnya senarai itu lebih panjang.

- Midsomer Murders
- Jane Doe
- Mystery Women
- Psych
- McBride
- Crossing Jordan

Aik? Semua cerita penyiasatan? Mujur takde series Sherlock Holmes :-p

Daaannnnn,

Si Cantik dan Si Buruk Laku
Sumpahan Bunian

Wakakakakaka.

Follow Sumpahan Bunian bukan sebab jalan ceritanya tapi sebab Nora Danish sangat comel dan aku suka suka suka sangat dekat Elly Mazlein dalam cerita ni. Wataknya getik, bukan getik yang meluat, tapi comel sangat-sangat. Mesti nak tergelak bila part Azira cuba nak menggoda Adam. Yang spoil dalam cerita ni, ialah pendokong watak Adam i.e. hero. Hensem tu boleh la kata hensem, cuma feel tak sampai la dik. Cuba lagi OK?

13 comments:

Lynn 10:12 pm  

Yang jadi Adam tu kawan aku lah! My ex-colleague in Work B. I ter follow cerita tu pun pasal saw him on TV. Gila gempak dah jadi hero muehehehe.

p.s: Apsal mostly ko layan cerita kat Hallmark & AXN je? Never go beyond channel 701 and 702 ah?

Ummu Auni 7:41 am  

pergh! kalau baca list cerita ni, nak je aku pasang astro :-P

tinidewi 11:06 am  

Lynn,
Oh ryzal tu kawan ko ek? smart sey pakai tux and all hahaha. tapi feel masih kureng. takpe boleh improvekan lagi. psst... tere sapa yang buat mekap & editing of that cerita, flawless muka sorang-sorang. padahal bukan aku tatau, muka hero actually ada banyak bekas jerawat wakakaka jahatnya aku. and, memang aku tgk 701, 702 and 711 sajork. aku baru lepas tengok Monk, satu lagi favorite investigation series aku.

ummu auni,
apalagaaaa subscribe aaa astro wakakaka hasut hasut. duit ko berkepuk beb. tapi letak dlm bilik ko aaaa, kalo tak takde peluang beb. tgk 611 - 616 je la gamaknya.

Lynn 11:11 am  

Tapi dia nampak kurus lah sekarang, and pasal muka tu, I rasa mmg muka dia dah clear kot. Apapun saya sangat bangga dgn dia, lakonan kayu tu mmg sejak dulu lagi akakakaka.

Aini, subscribe aaa. *hasut jugak*

tinidewi 12:25 pm  

Lynn,
Bab kurus tu aku agree. So nampak smart hehe. Aku baru je lepas tengok MHI hari tu. Mekap ala kadar, memang nampak bekas jerawat wahahahaha. And, kadang-kadang dlm Sumpahan Bunian tu, post editor ada terlepas pandang, tak tertouch up muka so nampak la skit bekas jerawat. eh aku ni tgk cerita ke tengok pelakonnya? wahahahaha.

aida 8:41 pm  

aku tambah lg bole tak? Bukan ke sambil pantang hang bole surf ebay, wakaka

aida 8:41 pm  
This comment has been removed by the author.
Najah Farahin 11:42 pm  

citer si cantik n si buruk rupa tu citer peberet anak sulung akak.
sanggup makan awal n mandi awal after balik tadika n tak tido petang sebab nak tgk citer tu dengan maid. aiyaarkk.
best tak citer tu? setakat harini takde kesempatan nak tgk.
sumpah bunian? oo..yg ulangan kat tv9 memalam tu yer?
-kaknajah-

tinidewi 8:50 am  

citer si cantik n si buruk rupa tu memang tak masuk akal langsung. mujur dah cakap siang-siang citer dongeng hoho. dah la meleret2 mcm espanola telenovela la pulak. saya pon tgk sambil2 buat kerja kat dapur. kes sengaja buka tv supaya rumah tak rasa sunyi sangat :-)

ha eda, cakap pasal ebay tu order CD aku ngam ke tak?

aida 11:58 am  

dah menang bid, aku tgh communicate ngan seller pasal pattern & bayaran

ahmadini 2:29 pm  

uk oloh!

tinidewi 2:45 pm  

erk. kantoi.

ahmadini 4:54 pm  

nampaknya terpaksalah dibuat tazkirah dan pengajian tambahan di rumah muekekeke... insyaAllah

ahmadini
-Ustaz Kopiah Longgaq-

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP