Mysunshine Giveaway & Cloth Diaper Fund for Rumah Titian Ashraful Rohaniah

>> Monday, November 09, 2009

Pertamanya, terima kasih buat rakan-rakan yang telah memberi sokongan kepada Cloth Diaper: Sharing is Caring Sales. You know who you are, thank you so much ya :wink: Alhamdulillah, as of today, tinggal 2 saja CD yang tinggal.

Keduanya, ahad lepas saya membaca blog-blog saingan saya di dalam contest yang dianjurkan oleh Sarah Rahim. Ahem saja meninjau peluang. Nampaknya setakat ni, saya mempunyai 1/8 peluang untuk menang CD Coolababy Snap Button dan legwarmer itu HAHA. OK itu bukan fakta penting yang saya nak bagitau di sini. Jadi abaikan ^-^

Dalam saya melompat sana sini, akhirnya saya terjumpa blog ini. Sungguh menarik sekali giveaway yang dianjurkan oleh Mysunshine. Saya mengambil keputusan untuk sama-sama menyertai giveaway tersebut. Memandangkan saya ada lebihan 2 CD.



Ketiganya, jika anda berminat untuk donate CD kepada RTAR, saya mempunyai 4 CD berjenama Babyland yang boleh anda beli dengan harga RM28 sehelai dan saya akan menanggung kos penghantaran ke RTAR. Oh, anda juga boleh menyertai giveaway yang dianjurkan oleh Mysunshine, dan beritahu mereka bahawa donation CD anda akan dihantar oleh saya. Berminat? Hubungi saya sebelum 20 November.


Do your bit for charity. Insya Allah, tuhan akan membalasnya dengan sesuatu yang lebih baik :-)

1 comments:

Ummu Auni 4:51 pm  

do remind me about this. nak buat amal sebelum gi haji, insya Allah

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP