Bonus 2009 Dah Masuk! Yahoo!!

>> Thursday, April 29, 2010

Jadi, sudahkah hati kamu bahagia hari ini? Sekarang bolehlah mula rangka belanjawan. Oh pihak retailers macam tahu-tahu saja. Sana sini nampak iklan jualan. Lebih-lebih lagi barangan kemas. Aduhai Pak Habib! Nampaknya mereka ada agenda untuk menolong. Tolong habiskan duit. Poket bakal jadi seperti belon, sekejap kembung sekejap kempis :-p

Tapi aku hampir kena serangan jantung. Potongan cukai begitu banyak! Takpe. Tak perlu risau, tahun depan akan ku usaha tangga kejayaan untuk dapatkan balik duit tersebut. You are not going to get my money hehe.....

Sekarang, masa untuk edit semula surat yang telah dikarang lama dulu :ehem:

Surat apa tu ye? :senyum konspirasi:

11 comments:

tini swak 9:42 am  

ya betul! potongan begitu banyak!!!!! nampaknya tak leh blanje sakan gak. kang kejap aja udah abis :)

Farra Da Smiley 2:07 pm  

surat apa tuuu?? nak nyibukkk haha

Milky Way 2:43 pm  

tu la kan...aku tgk habib geram je...

Ummu Auni 4:52 pm  

surat rasmi ye :p

hang mesti excellent performer ni, kurang2 4 :)

aida 2:25 am  

ai, ingat dah hantar surat lama dahh.. rupanya baru nak hantar

tinidewi 8:39 am  

tini sarawak,
simpan je la duit bonus tu utk hari tua ecewah.

farra,
cuba teka hehe.

leila,
benci tau aku tgk iklan habib, satu page lagi...

aini,
uit... ofis aku gila performer, jadi susah skit aku nak dpt 4 :-)

aida,
jie bagitau aku, kalau submit before tarikh pengagihan bonus, aku mungkin tak dpt bonus maaa. memang betul pun, ada ofismet aku submit minggu lepas, HR dah kuarkan arahan untuk sekat bonus dia.

Lynn 9:33 am  

selamat tulis surat! my SIL Trish sedikit mengharap jugak nak dapat bonus, tapi takde :p

aida 4:54 am  

tak baik lak aku rasa, bonus tu kan kerja last year

Lynn 10:07 pm  

what's new :p

Nida 7:45 pm  

Bila nak dtg sini? Bonus ker, gaji ker x der cukai tau. Minyak pon murah 0.40 seliter (yg paling tu!). Promosi ni.. hihi..

tinidewi 9:01 am  

k.da,
ehem slow slow. cik abang tengah belajar bahasa arab kih3x. yg confirm terre nak ckp, ma fi, ma fi :-p

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP