Fatimah Dan Seluar Pendek.

>> Sunday, January 16, 2011

Ketika mengemas baju-baju yang dikeluarkan dari kotak [ya, begitulah hakikat berpindah rumah, kerjanya takkan habis!], kami menemui seluar Fatimah semasa dia masih kecil. Beginilah lebih kurang rupanya.

Pic googled.

"Hey, Mama! This is my old cloth."
"Yup, but you still can use it as a panty."
"Panty? No! This is for the beach."
"Na-ah. Too short."
"Tapi, kalau saya pakai ni to the beach, lelaki suka saya."

WHAT!!?? Pitam ahkak suri sekejap, dik :-p

8 comments:

ummi 3:05 pm  

adoi! kirim salam kat cik fatimah.

Ummu Auni 4:11 pm  

hot beach girl!!

Luna 5:10 pm  

fatimah nak bercuti ke Bali ke mcm cik fasha sendat? hehehe

Keep Beauty Corner 6:01 pm  

comei btl fatimah ni..x pnh jumpa pun rasa geram je ...cerdik sgt

aida 7:23 pm  

Haha mama, kalau ayah dia on the spot dengar harus pengsan gitu

Tyha 9:37 am  

Hehehehe...lawak sensored tu cik timah...;)

hanis 2:08 pm  

brilliantlah fatimah ni...cute!

tinidewi 4:33 pm  

ummi, ummu auni, luna, keep beauty corner, aida, tyha & hanis:
haru-haru. sesak nafas sekejap! hari tu abahnya cakap, dah besar nanti, jangan tunggu lama-lama, kahwinkan aje! kih3x. budaknya belum pun enam tahun, bang :-p

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP