CD Dhuha Dah Sampai!

>> Friday, June 24, 2011


Yay! Gigih saya ke Saffron Marketing tadi. Kena hon orang sana sini hik3x. Almaklum, belum familiar dengan jalan :-p

Ada 14 lagu semuanya.
01. Alu-aluan.
02. Kebersihan Adalah Sebahagian Daripada Iman
03. Di Rumah Kami
04. Wahai Pendidik
05. Bulan-Bulan Hijriah dan Masehi
06. Hari Jadi
07. Ke Zoo
08. Keluarga
09. Hari-Hari
10. Tubuh Badan Saya
11. Alatan Belajar
12. Warna-Warna 1
13. Warna-Warna 2
14. Mari Belajar Bahasa Arab

Jadi, silalah ya sesiapa yang nak CD Dhuha itu. Yang di Menara TM atau berdekatan dengannya, bolehlah hubungi En. Ahmad Bin Alias di talian 019-OPSRAHSIA :-p Pekerja TM sila tengok di intra, ya. Hehehe...

Yang bukan pekerja TM, boleh hubungi saya melalui emel hartinidewi[at]hotmail.com.

18 comments:

tini s'wak 2:59 pm  

weh aku nak satu. tapi aku tak ingat daa nama penuh en ahmad ahahah

tinidewi 3:16 pm  

kih3x. hari isnin ya. confuse en. mad tadi ko sms hahaha. baru pagi tadi aku beli :-p

tini s'wak 3:24 pm  

ahahah tu le. aku baru perasan yg ko beli hari ni, pastu dah sah2 ko kat rumah en mad kat opis. cam mana plak aku nak ambik terus ari ni kan? ahahahahh bengong aku ni :P

tinidewi 3:59 pm  

teruja sangatlah tu...

tini swak 9:51 pm  

ni bukan anak yg excited ni, mak nye yg excited ni nak dgr cd ni :P

::ziLla:: 10:07 pm  

esok p ambik kat akak boleh?? sec & kan??

tinidewi 7:55 am  

tini s'wak: sebelum ko menerjah cik mad, ko call ayni kalau-kalau dia nak. bolehlah ko tolong amekkan bagi pihak.

zilla: ooppss sorry terlambat baca. kak dkt seksyen 7, dkt dgn uitm main gate. nak datang, call awal-awal yek? nombor ada kat tepi tu hehehe.

mama2nur 1:00 pm  

bess ke CD ni..? mmg jual ke?

tinidewi 1:25 pm  

mama2nur: layan jugalah lagu-lagunya. my kids suka :-) saya sengaja beli banyak hari tu. alang-alang, manalah tau ada kawan-kawan yang nak. nak ke? hehe...

mama2nur 1:53 pm  

nak gak.. klu bole pos.. klu nak tggu jumpe macam tak tau lak bile :p

tinidewi 2:00 pm  

hehe. OK nanti emel address rumah dgn hp # sekali yek.

Ummu Auni 12:11 pm  

kak tini, aku net off dgn buku resipi hang la. tak bawa lagi ni. :P

tinidewi 3:45 pm  

OK ngam. aku pun teruja dgn buku resipiku hik3x. berapa aku kena bayar selebihnya?

aini 9:02 am  

kak tini, saya bank-in duit dalam akaun akak ye?..berapa ya harganya semua sekali termasuk postage handling ke kuala terengganu?..thanks akak!

tinidewi 9:59 am  

aini, emel kepada akak ye, hartinidewi[at]hotmail.com. harganya RM20 + RM6 untuk postage. thanks :-)

tini swak 10:25 am  

tini, berapa aku kena bayar untuk cd ni? termasuk kos hang g beli. nanti bagitau ye. aku nak g amik kat en mad ari ni :)

tinidewi 11:53 am  

RM20 sis :-)

mama2nur 6:03 pm  

aritu sy email kt yahoo.. td resend ke hotmail.. nnt cek email ye..

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP