Giveaway Kek Lapis Sarawak deeeee....

>> Sunday, July 31, 2011


Ngee sedapnya! Ah sedap, ah sedap!

Masa kecil dulu, saya memang suka kek lapis. Masa itu, kek lapis belum pun tersohor di seantereo Malaya dan hanya wujud di waktu-waktu perayaan saja. Kiranya, sangat istimewalah kalau jumpa kek lapis. Kalau jumpa kek lapis di rumah orang ketika beraya, memang saya tak alih tempat duduk dan habiskan semuanya! Tak kisahlah kalau tuan rumah cakap saya pelahap pun. Ada saya kisah? Kata beraya kan?

Apabila dah besar, masih perangai serupa. Tapi taklah sebegitu teruk, kurang-kurang saya tinggalkan seketul dua dalam pinggan hik3x.


Jadi, apabila Cik Adik Hanis yang cantik manis [dapat markah lebihkah kalau bodek ini?] anjurkan GA Kek Lapis, memang tak lepaskan peluang! Ha.... kalau tak sabar sangat nak dapat hadiah kek lapis ini, jengok saja ke Kedai Kek Hanis dan buat pesanan. Kalau boleh, biarlah diintai selepas waktu berbuka, taklah kecur menengoknya!

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP